Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.
New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.
Elektronické ukládání dokumentů zjednodušuje a urychluje administrativní procesy, a proto stále častěji nahrazuje klasickou papírovou formu Tak i Česká pošta připravila pro své klienty novou službu s podobě elektronického uložení dat s názvem Bezpečné úložiště.
Jedná se o elektronický úložný prostor umístěný v datovém centru České pošty, který slouží k dlouhodobému a důvěryhodnému elektronickému ukládání dokumentů bez ohledu na jejich formát.
Vaše dokumenty jsou tak chráněny před ztrátou a jsou dostupné odkudkoliv a kdykoliv. Každý dokument lze opatřit archivním časovým razítkem, které umožní zajistit prokazatelnost a důvěryhodnost dokumentu v čase. Uložené dokumenty můžete i sdílet s třetími stranami.
Jak Bezpečné úložiště funguje?
- úložiště se zobrazuje jako úložný prostor s klasickou adresářovou strukturou, jak ji znáte běžně např. z počítače.
- tuto strukturu si můžete libovolně měnit a dokumenty ukládat do libovolných adresářů úložiště.
- v rámci svého úložiště můžete vyhledávat a filtrovat dokumenty, stejně tak, jako je mazat.
- jakékoliv soubory je možné stahovat, včetně případného archivního časového razítka.
- důležité události s Vámi komunikuje Bezpečné úložiště prostřednictvím e-mailů nebo datových zpráv. Např. po vyzvednutí sdíleného dokumentu je odesílateli zaslán e-mail nebo datová zpráva informující o prokazatelném stažení dokumentu adresátem.
Tuto službu si můžete objednat přímo na stránkách České pošty a vybrat si na období 1 roku z několika kapacit od 1 do 100GB v cenách již od 16Kč bez DPH za měsíc.