Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

Nejčastější důvody odhlášení newsletterů

  • 0

Vytvoříte a odešlete nový newsletter a najednou zjistíte, že si jej někdo odebral. Přemýšlíte, kde se stala chyba a proč dotyčný nechce dostávat od vás e-maily.

Nemají zájem dostávat e-maily

Jedním z mnoha důvodů proč si lidé odhlašují odběr newsletteru je zkrátka proto, že o něj nikdy neměli zájem. Většina firem do emailingové databáze vkládá emaily svých zákazníků a ti se jej vzápětí odhlásí a mnohdy se změní i obrázek, který si o firmě utvořili. Další si zase zakoupí stovky tisíc kontaktů na internetu, tyhle kontakty jsou ovšem naprosto bezcenné.

Nikdy proto nemějte v databázi kontaky, kteří tam opravdu nechtějí být. Důležité jsou ty, které mají zájem a jsou upřímně rádi, že jej obdrží.

Nejsou spokojeni s obsahem

Poslední dobou je stále populárnější tzv. „inteligentní e-mailing“, který se hodně přizpůsobuje odběratelům a díky tomu nedochází k jejich odhlášení. Majitelé e-shopu ví dost informací o svých zákaznících, které mohou v newsletteru uplatnit, jako je např. přání k narozeninám, speciální akce atd.

Newslettery chodí často

Nejste jediní, od koho zákazníci odebírají newslettery a chodí jim spousta dalších emailů. Nemají čas na to, aby četli důkladně každý newsletter který jim příjde. Myslete na kvalitu, ne na kvantitu a pište jen tehdy, kdy víte že si klient odnese něco z toho co mu píšete.

Newslettery chodí minimálně

Není dobré zahlcovat odběratele co dva dny, ale psát jim jednou za rok taky není ideální. V takovém případě si už ani nepamatují že bych jej odebírali a rovnou se odhlásí.

Já, já, já,jenom já

Psát do newsletteru o tom, že jste velice úspěšný, píšete výborné články, v práci se vám velice daří a jste naprosto spokojený člověk je trochu moc. Tohle téma nemusí odradit jednoho odběratele ale dokonce třičtvrtinu databáze.

E-maily jsou příliš dlouhé

Když vidí člověk dlouhý článek, většinou jej to odradí. Totéž platí i u newsletterů. Tvořte jej stručně a výstižně.


Kategorie: Články







blog comments powered by Disqus