Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Previous

03 2015

Next
Po Út St Čt So Ne
23 24 25 26 27 28 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 01 02 03 04 05
Dnes

Kategorie


Vytváření hodnoty pro zákazníka – Lean Canvas

Jak se prodává dobrá myšlenka? Jak popsat obchodní model na jedné stránce tak, aby mi každý rozuměl? A jak obchodní model otestovat, aniž by to stálo spoustu času a peněz? Problémem většiny obchodní plánů a strategií je to, že je nikdo nechce číst. Často totiž jde o mnohastránkové materiály plné grafů a tabulek. Dnes však máme k dispozici jednoduchou a pochopitelnou šablonu, která umožňuje popsat základní myšlenku obchodního modelu jasně a srozumitelně –Lean Canvas. Cílem workshopu je učit se popsat obchodní model, pochopit, jak vytváří hodnotu pro zákazníka, a seznámit se s metodami, jak otestovat jeho funkčnost.

Více informací naleznete zde http://www.hubostrava.cz/event/vytvareni-hodnoty-zakaznika-lean-canvas/