Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Previous

11 2014

Next
Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Dnes

Kategorie


Efektivní telefonická konverzace pro asistentky

Jaká jsou základní pravidla telefonické komunikace? Jak byste měly vystupovat, abyste byly profesionální, ale přitom věcné, rychlé a zdvořilé? Identifikujte potřeby telefonujícího, pokládejte správné otázky, zaujměte a telefonát zakončete podle situace. Získejte praktické rady, které jsou v praxi vyzkoušené a které Vás nezklamou.


Co vám trénink přinese?

  • Budete vědět, jak zvládnout telefonický rozhovor profesionálně a sebejistě
  • Naučíte se, jaké fáze má hovor mít a kdy je vhodné ho ukončit
  • Odnesete si rady nejen jak zaujmout, ale i jak zvládnout nepříjemné situace

 

Pro více informací klikněte zde