Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

E-mailový marketing – jak z něj dostat maximum

  • 0

E-mailing je účinný nástroj přímého marketingu, který slouží k rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na adresy z databáze kontaktů. Aby se jeho účinnost zvýšila, musí být prováděn správně a je vhodné se vyvarovat nejčastějším chybám, aby vaše e-maily neskončily jako spam. Hlavním cílem může být např. nějaká akce adresáta (aby přečetl článek, nakoupil nebo vyplnil dotazník). Díky e-mailu můžeme však získat i reakce zákazníků či různé podněty.

Jde o dlouhodobou péči a vaše zákazníky, proto je potřeba si s nimi vybudovat vztah. Je důležité si uvědomit, že za každou e-mailovou adresou stojí člověk, a toho je potřeba oslovit, navázat kontakt, vybudovat vztah a tím se dopracovat k požadovanému cíli.

Prvním krokem je získat e-mail, který dotyčný opravdu používá (ne e-mail, který slouží pro situace, kdy se chce vyhnout spamu). Je tedy důležité znát společný rys cílové skupiny, jejíž kontakty chceme získat.

Dále mějte jasně definovaný smysl obsahu. Segmentujte svou databázi a vhodně měňte text určený dané cílové skupině. Podle zacílení personalizujte oslovení i obsah. Analyzujte a vylepšujte své newslettery, podle toho, co klienty nejvíce zajímá a na co reagují. Plánujte kampaně, zjistěte, jaký den a čas je pro rozesílání e-mailů nejvhodnější a komunikujte pravidelně.

Dělejte e-mailový marketing poctivě a dlouhodobě, pak může být dokonce účinnější než SEO nebo správa sociálních medií.

Kategorie: Články







blog comments powered by Disqus