Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.
New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.
To nejlepší, co můžete udělat pro své podnikání, je najít obor, ve kterém ještě nikdo nepodniká. To je ale v dnešní době téměř nemožné. Konkurence na trhu je obrovská a je těžké se odlišit, aby si zákazníci vybrali právě Vás.
Osobní setkání
Schůzka s klientem dokáže zázraky. Majitelé velkých firem nemají čas na to, aby se scházeli s klienty. Raději odešlou hromadný email anebo jejich asistentky na Call centru kontaktují zákazníky telefonicky. Ovšem majitelé firem si neuvědomují, že třeba jen pětiminutová schůzka dokáže s klientem skutečné zázraky.
Dejte přednost kvalitě před kvantitou
Lidé si stěžují, že mají málo peněz, ale neváhají si zaplatit za kvalitní zboží, protože je ve finále vyjde levněji, než si koupit třeba tři levné kousky, které pak stejně nic nevydrží. Ano, Vaše zboží bude dražší než u konkurence, ale Vy i zákazníci budou vědět, že je kvalitní a rádi si za něj připlatí.
Design
Vzpomínáte si, jak jste zakládali firmu, vymýšleli její název a své logo? To jsou věci, které mají být viditelné. Nebojte se investovat do hezkého balení. Čím dál tím více klientů si potrpí na to, že je zboží pěkně zabalené a pokud je např. menší krabička hezky potištěná, tak místo putování do popelnice si ji nechají. Můžou ji nějak upotřebit, nebo v ní pošlou dárek zase dál. Na českém trhu stále více firem poskytuje pěkná balení pro své zboží. Není od věci mít i propagační reklamy, které můžete dávat klientům k narozeninám, nebo je přihodit jako dárek k větším objednávkám. Fantazii se meze nekladou.
Vaše viditelnost
Být na sociálních sítích je dnešní době téměř samozřejmostí. Zaregistrovat se ale nestačí. Je důležité tam vkládat i různé příspěvky a novinky ve Vašem podnikání. Sociální síť je výborný marketingový nástroj plný potencionálních klientů. Totéž platí o kvalitních webových stránkách navržených designérem. Hezké a kvalitní zpracování webu nebo e-shopu – to vše ovlivňuje zákazníky.
Zpětná vazba
Dejte svým klientům šanci ohodnotit Vaše služby. Tato jednoduchá pomůcka může posunout Vaše podnikání zase o kus dál. Zpětnou vazbu můžou udělit pomocí dotazníku, nebo přidáním komentáře či reference. Musíte počítat i s kritikou, bez té to nejde a ta Vás může posunout ještě více než pozitivní odezva.