Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

Sociální sítě pomáhají firmám prodávat

  • 0

Využívání sociálních sítí je pro české podniky stále důležitější. Facebook a další sítě hrají stále větší roli při zvyšování návštěvnosti firemních internetových stránek i zisku. Pro šéfy rostoucích malých a středních firem jsou internetové nástroje na řízení vztahů se zákazníky nejdůležitější technologií, která jim může pomoci uspět na trhu. Hned na druhém místě se umístily sociální sítě a online obchody.

Podle manažerů firem umožňuje používání moderních technologií poskytovat kvalitnější služby a zároveň vede zákazníky k větší spokojenosti. Na sociálních sítích má již 44 procent firem svůj účet a zhruba třetina z nich věří, že jim právě sociální sítě pomáhají zvýšit zisk.

Moderní technologie ale nepřinášejí firmám jen výhody. Firmy se při poskytování služeb zákazníkům musejí vypořádat s novými výzvami vyplývajícími z dostupnosti informací a referencí. Zákazníci vyžadují stále kvalitnější služby a rychlejší a osobnější komunikaci.

Trendem, který umožňuje firmám dosahovat vyšších zisků, je také propojování informací o zákaznících s nástroji na analýzu velkých objemů dat. České firmy přitom ve využívání sociálních sítí zaostávají za vyspělými státy, ty využívají sociální sítě dvě třetiny z nich.

Díky technologiím dnes navíc chytré společnosti dokážou oslovit i zákazníky ze vzdálených regionů, a rozšířit si tak potencionální trhy. Sociální sítě a další internetové nástroje přinášejí nové možnosti a trhy, ale současně i jiný způsob jednání. Firmy by měly počítat s tím, že vztah na internetu je obousměrný. Reakce od nespokojených zákazníků nelze tak snad odbývat jako v kamenném obchodě. Za každou chybu se může tvrdě platit.

Kategorie: New Wave Service







blog comments powered by Disqus