Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Osvobodíme vás tak, že vy se můžete soustředit na růst vašeho podnikání

Představujeme Virtuální asistentku od Easist.cz, oporou každodenní činnosti Vašeho podnikání. Díky Easist.cz zvýšíte své příjmy, protože se budete moci zaměřit na to, co je pro Vaše podnikání opravdu důležité.

Podnikáte a potřebujete občas pomoc s administrativou, ale i přesto se Vám nevyplatí najímat si asistentku na stálý pracovní úvazek? Nechcete se zatěžovat povinnostmi zaměstnavatele, zajišťovat školení asistentky, řešit, že má asistentka nemocné dítě, atd.? Pak je tu právě pro Vás osobní, virtuální asistentka. A i když primárně pracuje na dálku, můžete využívat i osobní setkání pro zadávání nebo přebírání úkolů. Výhodou je, že platíte jen za její skutečně odpracovaný čas. Vaše osobní asistentka dodává Vaší firmě na vážnosti a velikosti.

Kolik času tedy zabírají věci, které by za Vás mohl vyřídit někdo jiný? Zajít na úřad, vyřídit méně důležité e-maily, zvednout telefon, když jste zrovna na schůzce, objednat stůl v restauraci, zavolat klientovi, že byste se s ním rád/a šel/a, nebo jen připomenout, že máte s partnerkou výročí, či že má narozeniny a objednat květinu, případně chcete mít volný večer nebo pár volných dní a potřebujete krytí a alibi?

Delegování úkolů na virtuální asistentku je pohodlné a opravdu jednoduché. Výhodou je, že u komplikovanějších zadání máte podporu celého týmu Easist.cz. Získáváte tak né jednu asistentku, ale i celý tým. Klíčové je pro nás dodržet vysoký standart poskytovaných služeb. Během dne si můžete kontrolovat, jak se na úkolech pracuje a doplňovat či pozměňovat jejich zadání. A to z jakéhokoliv míst. A večer? Vše máte zpracováno a připraveno na profesionální úrovni. Díky Easist.cz jste mohli celý den věnovat rozvoji podnikání!

Virtuální asistentku přináší společnost New Wave Service, která dlouhodobě českým podnikatelům pomáhá soustředit se v jejich byznysu jen na to podstatné. Také díky službě Easist.cz naplňujeme naše poslání, kterým je měnit podnikatelské prostředí v České republice k lepšímu. easist.cz vaše opravdová asistentka.
 
Společnost New Wave Service přijala 1. ledna 2015 Etický kodex Virtuální asitentky, který najdete zde.
 
Máte zájem být naše Certifikovaná profesionální Virtuální asistentka? Podívejte se zde.



     

Beze změn

 

Neplýtváte penězi

 

Žádné nemocenské

 

Žádné drama

Snažíme se o to, aby vaše podnikání znalo v našem týmu více lidí, takže vy fungujete bez ohledu na to, co se u nás personálně děje. Najímání a propouštění je nyní minulost.   Peníze jsou důležité. Náš systém práce šetří vaše peníze. Většina našich klientů platí jen pár set korun měsíčně nebo i méně, a ne tisíce, které jsou zapotřebí k najmutí asistentky na plný úvazek.   Jistě, i naši lidmi čas od času onemocní. Ale protože zná vaše podnikání více našich virtuálních asistentek, už nikdy nebudete oslabení.   Naše virtuální asistentky jsou profesionální a víme, že náš úspěch přímo závisí na vašem úspěchu. Virtuální asistentky nepomlouvají a nestěžují si, že nedostávají dost zaplaceno. Samozřejmě byste na ně měli být milí.
             
     

Žádný nábor

 

Žádné pojištění a daně

 

Žádné plýtvání

 

Žádné starosti

Pryč jsou dny, kdy probíráte stohy nekvalifikovaných životopisů, nebo kdy ztrácíte svůj drahocenný čas pohovory pochybných kandidátů. My dáváme velký pozor při hledání skvělých lidí, takže toto již vy dělat nemusíte.   Nezdá se vám hrozné platit státu povinné odvody za zaměstnance? Nechte nás se o to postarat. Máte důležitější věci na přemýšlení… například růst vašeho podnikání!   Pokud vidíte vaši běžnou asistentku sedět za recepcí a platíte ji za to, že si dělá nové nehty, jsme tu pro vás. S virtuální asistentkou platíte pouze za to, co skutečně používáte.   Nezapadněte v každodenních maličkostech. Dejte nám tyto malé věci a vy se zaměřte na to podstatné.

Komplexní balíčky služeb Virtuální asistentky, díky které se budete moci konečně soustředit na svůj business.


Virtuální asistentka

6 000 Kč/měsíc
  • administrativní podpora virtuální asistentky
  • obsluha vaší e-mailové schránky
  • péče o váš elektronický diář
  • přesměrování telefonu, když jste na schůzce nebo hovor nezvednete
  • vaše podpora, když jste v terénu
  • ověřování schůzek, rezervace restaurací, ubytování, atp.
  • účtování práce mimo balíček (složitější úkoly) v sazbě Business
  • Mám zájem

Basic Virtuální asistentka

5 000 Kč/měsíc
  • administrativní podpora virtuální asistentky
  • obsluha vaší e-mailové schránky
  • péče o váš elektronický diář
  • účtování práce mimo balíček (složitější úkoly) v sazbě Standard
  • Mám zájem

Telefonní podpora

1 000 Kč/měsíc
  • přesměrování telefonu, když jste na schůzce nebo hovor nezvednete
  • účtování práce mimo balíček (složitější úkoly) v sazbě Standard
  • Mám zájem

Mezi jednotlivými pásmy přecházíte automaticky dle aktuálně využitých hodin v daném měsíci. Nemusíte se tedy rozhodovat, který paušál zvolit, ten se vám mění sám.


Start

10 Kč/minuta
  • sazba platí od 0 do 10 hodin vykonané práce asistentkou za měsíc

  • tarifikace po minutách (1+1)
  • 0,- Kč aktivační poplatek
  • 0,- Kč záloha
  • fakturace 1x měsíčně
    (k 30. v měsíci)
  • garance 110% zpět*
  • Mám zájem

Standard

6 Kč/minuta
  • sazba platí od 10 do 20 hodin vykonané práce asistentkou za měsíc
  • tarifikace po minutách (1+1)
  • 0,- Kč aktivační poplatek
  • 0,- Kč záloha
  • fakturace 2x měsíčně
    (k 15. a 30. v měsíci)
  • garance 110% zpět*
  • Mám zájem

Business

4 Kč/minuta
  • sazba platí 20 a více hodin vykonané práce asistentkou za měsíc

  • tarifikace po minutách (1+1)
  • 0,- Kč aktivační poplatek
  • 0,- Kč záloha
  • fakturace 2x měsíčně
    (k 15. a 30. v měsíci)
  • garance 110% zpět*
  • Mám zájem


Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH.



U nás můžete zaplatit pohodlně platební kartou.





Jsme certifikováni Českým systémem kvality služeb


* V případě, že s prací nebudete spokojeni, vrátíme vám 110% vámi zaplacené částky za daný zpět! Ano, opravdu 110% vaší platby. K tomu, co jste za daný úkol zaplatili přidáme ještě 10% navíc, abychom vám kompenzovali čas, který jste strávili opravou tohoto úkolu. My si totiž za naší kvalitou stojíme!

Reference:
Využil jsem služeb virtuální asistentky New Wave Service prvně, zkusmo prostřednictvím outsourcingového portálu Easytask.cz. Mého zadání - vyhledání dat a informací o jednom evropském městě - se ujala virtuální asistentka Soňa Nehybová. Komunikace probíhala perfektně, hotovou práci jsem obdržel už během pár dní. Abychom předešli šumům v zadání, tak mě ještě Soňa iniciativně před započetím práce telefonicky kontaktovala. Ujasnili jsme si tak vše potřebné.
Dílčí části práce mi průběžně přistávaly v e-mailu, což bylo skvělé. Mohl jsem tak s připravenými podklady hned začít pracovat. Jako třešnička na dortu je přístup k přehlednému počítadlu odpracovaného času, kde je krásně vidět, jak se po minutách práce postupně proměňuje v hotové dílo. Služby společnosti New Wave Service, vřele doporučuji i vám. A nyní již připravuji další zadání.


Marián Kábele
  www.mariankabele.com

Reference:
Můžu říct, že je dobré mít někoho, kdo zvedá telefon, ale jen o tom to není. Virtuální asistentka perfektně nahrazuje službu 1188, kam teď volám už jen výjimečně, stará se o můj kalendář, hlídá mě, organizuje můj čas a nahrazuje mě při komunikaci, kterou bych sám nestihl. Ona za mne píše maily a dává je do takové té lidské formy, z mých pár vět udělá dopis, já tím pádem vychrlím jen jeho obsah, ona udělá zbytek. Navolává mi schůzky, kupuje jízdenky a udržuje kontakt s mými zákazníky, především tím že nutí mě, abych na ně myslel. Po nějaké době se někteří naučili volat kvůli zbytečnostem rovnou jí a tím mi pomáhají. Tito lidé, se naučili domlouvat věci s mojí asistentkou, já mám tím pádem čistou hlavu a oni vyřešili problém, na který by u mně museli čekat. Nepomáhá mi jen Virtuální asistentka, ale všichni, kteří pochopili, proč ji mám. Dnes chce svoji asistentku i moje mamka, a to znamená, že si nevymýšlím.


Milan Jaroš
  DokonaláFirma.cz

Reference:
Učím své zákazníky jak zvyšovat jejich zisky při obchodování se zahraničím. Pro úsporu svého času využívám služeb "virtuální asistentky" od firmy New Wave Service, která nám zajistila administrativu a mohu konstatovat, že se službami jsme velmi spokojeni.


Ivan Doubek
  IdeaExport

Reference:
Velice oceňuji okamžitou reakci virtuální asistentky - slečny Soni a i následné telefonické kontaktování ohledně dovyjasnění zadání a podmínek. Práce byla odvedena zcela dle požadavků a v požadovaném termínu. Využití práce virtuální asistentky proto rozhodně doporučuji a Soně ještě jednou děkuji.


Pavičová Petra
  CSR Manager at T-Mobile Czech Republic

Reference:
Ocenění: "Kvalitní dodavatel" služby Virtuální asistentka.



easytask.cz
  Easytask je outsourcingová platforma, na které se střetává nabídka s poptávkou. Účelem portálu je umožnit člověku či firmě najít pomoc v oblasti marketingových a administrativních služeb.

Reference:
Dobrý den, s Vaší ochotu, flexibilitou a výsledkem zadaných úkolů jsem byla velmi spokojená a budu velmi ráda nadále spolupracovat s Vašimi Virtuálními asistentkami.


doc. Ing. Nikol Žižková, Ph.D.
  proděkanka pro vnitřní a zahraniční vztahy Vysokého učení technického v Brně, fakulty stavební

Reference:
Virtuální asistentka je zcela precizní a zodpovědnou pomocnou silou, které stačí činnost zadat a okamžitě máte jistotu, že ji na 100% splní a to ve 100% kvalitě. Já osobně jsem její služby využil v momentě, kdy se má agenda doslova „hroutila“ a já již neměl ani časové ani rozumové kapacity na některé úkoly, které bylo nutné ze závazků plnit. Virtuální asistentka se jich pro mne zhostila a ohlas klientů byl až neuvěřitelně pozitivní. Všem mohu služby virtuální asistentky tedy doporučit.


Mgr. Pavel Mráz
  Oblastní ředitel Business for Breakfast pro Olomoucký kraj

Reference:
Protože já i moji kolegové pracujeme v různých městech a nemáme společné pracovní prostory, vyzkoušela jsem také poptat službu virtuální asistentky u firmy New Wave Service. Nejprve jsem měla k této službě nedůvěru. Nedokázala jsem si představit, zda najdu ten správný druh činnosti, jaká bude komunikace a také samozřejmě, kolik to bude stát peněz. Začala jsem komunikovat s paní Libuší Skříteckou, ozvala se mi okamžitě. Spolupráce je výborná, rychlá a profesionální. V neposlední řadě mi tato služba šetří také firemní náklady. Za služby virtuální asistentky platíme jen ve chvíli, kdy se pracuje na konkrétní zadané činnosti. Nemusíte řešit, jak dotyčného zaměstnáte a vymýšlet mu fiktivní činnost, aby jen nějak využil pracovní dobu. Službu mohu vřele doporučit.


Kateřina Šumpíková
  kafe24.cz a Alesio s.r.o.

Reference:
Se službou Virtuální asistentky od easist.cz jsem velice spokojený. Asistentka plní požadované úkoly odpovědně, podle zadání. Když něco nevědí, tak se to naučí a to je velmi důležité. Mohu jenom doporučit.


Ing. Richard Koza
  

Reference:
Službu Virtuální asistentky jsme využili poprvé a vše šlo snadno a rychle. Úkol byl splněn podle představ a tuto službu mohu vřele doporučit. Já ji budu využívat nadále.


Ing. Zuzana Pučoková
  místopředseda spolku Naše místo - coworkingové centrum Havířov

Reference:
Chtěla bych ještě jednou poděkovat za voucher na služby Virtuální asistentky. Byla jsem se službou moc spokojená a výsledek byl podle mých představ. Virtuální asistentku s radostí doporučím případným zájemcům.


Ing. Alena Nováková
  účetní

Pár příkladů, co pro vás může virtuální asistentka dělat:

  • vyřizování e-mailové korespondence
  • organizace schůzek
  • péče o kalendář (osobní/pracovní - lékař/obchodní partner)
  • připomínky různých aktivit, svátků, narozenin
  • organizace jednodenní/vícedenní pracovní cesty
  • plánování firemních cest
  • vyhledání dopravního spojení, rezervace jízdenek, letenek a ubytování
  • příprava podkladů na jednání
  • vyřizování záležitostí na úřadech
    • vyřízení/změny živnostenského listu
    • zastupování na finančním úřadě
    • změny na katastrálním úřadě
    • přepis auta, majetku
    • přihlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovny 
    • zastupování na správě sociálního zabezpečení 
    • vyřízení poštovních zásilek
  • ověřování listin a dokumentů
  • podpora při tvorbě a dokončování dokumentů (texty, prezentace, tabulky)
  • oslovení dodavatelů a zajištění cenových nabídek
  • získání relevantních informací k vašemu podnikání (např. máte nápad a potřebujete vědět, jaké formality k jeho realizaci bude nutné vyřídit)
  • hlídání fakturace/faktur
  • upomínání dlužníků
  • vystavování faktur
  • vy nám zašlete dopis v PDF nebo DOC a my ho pošleme fyzicky poštou
  • korektury – pravopisné, gramatické a stylistické
  • evidence docházky zaměstnanců, dovolené, nemocenské
  • připomenutí vypršení smluv s možností prodloužení nebo vyjednání nové smlouvy s obchodním partnerem
  • připomenutí a prodloužení předplatného
  • hlídání a evidence doménových jmen
  • evidence dokladů - faktur, cestovních výdajů, reklamací
  • personalistika - předvýběr při výběrových pohovorech
  • filtrace životopisů a pozvání na pohovor
 
  • zvedání hovorů
  • zajistí důvěryhodnost a image firmy, protože je stále na příjmu
  • vyřizování hovorů v době meetingů a schůzek
  • péče o zákaznickou linku
  • vyřizování reklamací
  • příjem objednávek
  • obsluha poruchové linky
  • péče o asistenční linku
  • zápisy z jednání
  • podpůrná administrativní práce
  • podpora asistentky v případě, že nejste u počítače s internetem
  • řešení soukromých aktivit
  • rezervace restaurací
  • korekce a překlady
  • zvyšuje image manažera
  • organizace úkolů
  • hlídání termínů splněných úkolů
  • svolání porady
  • objednávky kancelářských potřeb
  • zařízení a objednávka občerstvení
  • zajištění zasedací místnosti
  • komunikace s účetní a příprava podkladů
  • příprava prezentací v PowerPoint
  • hledání a práce na internetu
  • správa Facebooku, Twitteru, LinkedIn, blogu a webových stránek
  • aktivní kontaktování současných klientů
  • průzkum spokojenosti klientů
  • nabídnutí stávajícím klientům vaše další služby
  • domlouvání schůzek u nových klientů za účelem prodeje
  • zajištění cenových nabídek od různých dodavatelů a vyjednávání nejlepší cenové nabídky