Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

Získali jsme certifikaci ČKSK

Naší snahou je nabízet stále kvalitnější služby svým klientům, proto jsme se zapojili do procesu hodnocení kvality Českého systému kvality služeb. Spokojený zákazník je naší prioritou a ČSKS je skvělou příležitostí, jak si naši snahu ověřit. Dostali jsme do rukou jednoduché nástroje a návody, jak se na kvalitu dívat a rozvíjet ji, jak posunout naši organizaci zase o kus dál a jít vstříc našim zákazníkům.

A co je vlastně Český systém kvality služeb?

Jedná se o nástroj, který napomáhá zvyšovat kvalitu služeb díky osvědčeným metodám. Koncepce systému vychází z jednoduchých zásad řízení kvality, přičemž jeho filosofií je poznání potřeb zákazníka a neustálé zlepšování kvality poskytovaných služeb v organizacích. Zapojeným organizacím systém umožňuje postupně získat odborné i praktické znalosti z oblasti řízení kvality ve službách a další odborné kompetence, které mohou využít při rozvoji svého podnikání. Úspěšné organizace získají prestižní, mezinárodně srovnatelnou značku, která pro zákazníka představuje příslib ověřené kvality služeb a zároveň je oceněním práce všech zaměstnanců organizace. 

Jak se zapojit do ČSKS?

Pokud společnost usiluje o certifikaci nejdříve si musí určit jednoho ze svých pracovníků jako Trenéra kvality. Za společnost New Wave Service byla určena paní Libuše Skřítecká, která prošla školením v Centru pro školení a regionální koordinaci, kde se naučila pracovat s jednoduchými nástroji pro zlepšování kvality služeb a byla schopná uplatnit své znalosti a dovednosti v rámci své společnosti. "Společně se svými kolegy jsme si nastavili procesy a plán opatření, díky kterým chceme zvyšovat kvalitu našich služeb," říká paní Skřítecká.

"Školení a následné zpracování procesů považujeme za velmi přínosné a pomohlo nám ujasnit si určité priority, cíl a nastavit si cestu k tomuto cíli. Myslím si, že čas investovaný do bezplatného školení a certifikace se nakonec bohatě vrátí v dosažení kvality služeb, kterou náš zákazník požaduje," doplňuje.

Kategorie: Články







blog comments powered by Disqus