Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

Rozhovor s projektovým manažerem firmy Waftcom

  • 0

Naši firmu zajímaly otázky ohledně ostravského call centra Waftcom s.r.o. 

Call Centrum Waftcom je moderní marketingový nástroj pro efektivní hromadnou komunikaci s Vašimi klienty. Zaměstnanci jsou vyškolení pracovníci call centra pro dosažení požadovaného efektu - Call Centrum Waftcom Vám pomůže zefektivnit a urychlit Vaše obchodní aktivity, uvolnit si vlastní síly, a zvýšit tak Vaši konkurenceschopnost! Waftcom se snaží o maximální kvalitu, většina operátorů je zaměstnaná na HPP!
 
Call Centrum Waftcom získává zkušenosti již od roku 2001, kdy telemarketingové a direkt marketingové služby byly poskytovány pod hlavičkou společnosti Caiacom s.r.o., z které byly v roce 2006 vyčleněny do specializované společnosti Waftcom s.r.o.
 
1. Čím se vaše společnost Waftcom s.r.o. zabývá?
 
Naše společnost se zabývá nabídkou telemarketingových služeb. 
 
2. Pro koho jsou vaše služby nejpřínosnější?
 
Pro jakoukoliv společnost, která má chuť rozvíjet své obchodní aktivity, chce být konkurence schopná a chce mít pevné místo na trhu.
 
3. Jaké služby klientům nabízíte?
 
Jsme schopni outsourcovat veškerou telemarketingovou službu. Nabízíme domlouvání schůzek pro obchodní zástupce/finanční poradce/konzultanty atd., obsluhujeme zákaznické/informační/reklamační linky, prodáváme produkty přímo po telefonu, obsluhujeme e-shopy, komunikujeme pomocí chatu a v neposlední řadě vymáháme pohledávky.
 
4. Která služby je klienty nejvíce využívána?
 
Klienti nejvíce využívají domlouvání schůzek pro své obchodní zástupce. Díky nám má obchodní zástupce volné ruce pro své aktivity a nemusí se zdržovat voláním. Další nejvíce využívanou aktivitou je zákaznická linka a obsluha chatu. Nesmím zapomenout na samotný prodej po telefonu.  
 
5. Jak si vaši službu může klient objednat a co může očekávat?
 
Službu si klient může objednat na emailové adrese obchod@waftcom.cz . Co může očekávat? Odpověď je velice jednoduchá: profesionální splnění cíle do posledního požadavku na základě předem domluvených kritérií
 
6. Jak funguje dlouholetá spolupráce mezi vámi a vašim klientem?
 
Máme 13 let zkušeností. Našim cílem je s klientem vytvořit vždy dlouhodobou spolupráci. Během projektu jsme v co největším kontaktu s klientem, protože je v našem zájmu, aby kampaň dopadla co nejlépe. Dobrá reference je pro nás to nejdůležitější.   
 
7. Jaké výhody u vás klienti mohou mít?
 
Pokud klient využije našich služeb, odpadnou mu veškeré personální náklady. To je jedna z mnoha výhod, které klient získá. Samozřejmě, nebudu zde jmenovat všechny výhody, ať u článku nesedíme do půlnoci :-)
 
8. Jaké jsou ceny za vaše služby?
 
Cenu nastavujeme vždy s klientem individuálně na míru. Cena je od složitosti zakázky a náročnosti přípravy projektu. 
 
9. Kontaktujete firmy či osoby mimo Českou republiku?
 
Ano, kontaktujeme. V Call Centru máme operátory mluvící česky, slovensky, anglicky, polsky a německy.
 
10. Čím se Vaše call centrum liší od jiných? 
 
Naše Call Centrum je specifické samotnými zaměstnanci, které máme, a které zaměstnáváme pouze na hlavní pracovní poměr. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Nabízíme zkušenosti, flexibilitu a konzultace před zahájením projektu.
 
 
Rozhovor nám poskytl projektový manažer firmy Waftcom s.r.o. pan Antonín Novosad (), děkujeme.
 
Pokud Vás služby Call Centra Waftcom oslovily, navštivte jejich webové stránky, kde se dozvíte více informací.
 
 
Kategorie: Články







blog comments powered by Disqus