Volné pozice/Kariéra | Blog | Pro média | Kontakt | |

Zůstaňte informovaní

Přihlašte se k odběru článků, rozhovorů a novinek od New Wave Service zdarma.

New Wave Service nebude sdílet Váš e-mail s žádnou jinou organizací a umožní Vám kdykoliv se odhlásit.

Firmy na sociálních sítích

  • 0

Firmy na sociálních sítích

Řada firem přemýšlí, zda má smysl vstoupit na sociální sítě. Odpovědí by pro ně mělo být jasné ANO. V České republice je podle Netmonitoru téměř 7,5 milionu aktivních uživatelů internetu, což je přes 70 % populace. Z toho je více než 4,2 milionu na Facebooku. (Tuto síť využívá v ČR kolem 2 milionu lidí denně.)

Co na sociálních sítích funguje?

Ne každý podnikatel si uvědomuje, že se mu díky sociálním sítím naskýtá unikátní příležitost, jak komunikovat. Prvořadým úkolem prezentace firmy na sociálních sítích je budování vztahu s příznivci, tedy fanoušky, popř. followery, poskytovatelé péče, podpory a relevantních informací. Tento vztah funguje obousměrně: správným přístupem získáte živou zpětnou vazbu na produkty či služby. Často bývá také opomíjeno, že některé sociální sítě jsou pro internetové vyhledávače důležité i z pohledu SEO.

Co na sociálních sítích nefunguje?

Konverzace na sociálních sítích by měla vzbuzovat interakce („like“, komentáře, sdílení). Velmi častým jevem je profil, který má sice tisíce fanoušků, ale minimální míru zapojení. Je důležité si uvědomit, že nejde jen o interní kanál, ale že by informace měly být srozumitelné a zajímavé pro širší publikum. Komunikace má být profesionální, a to i tehdy, když se jedná o komunikaci formální. Komunikace by měla být chápána jako vizitka firmy.

Kategorie: New Wave Service







blog comments powered by Disqus